Digital Marketing කියන්නෙ මොකද්ද?
ඩිජිටල් අලෙවිකරණය යනු විවිධ මාර්ගගත නාලිකා සහ තාක්ෂණයන් භාවිතා කරමින් නිෂ්පාදන, සේවා හෝ වෙළඳ නාම ප්රවර්ධනය කිරීමේ පුරුද්දයි. එය ඩිජිටල් මාධ්යයන් හරහා ඉලක්කගත ප්රේක්ෂකයින් වෙත ළඟා වීමට සහ ඔවුන් සමඟ සම්බන්ධ වීමට ඉලක්ක කරන පුළුල් පරාසයක උපාය මාර්ග සහ උපක්රම ඇතුළත් වේ.
ඩිජිටල් අලෙවිකරණය අනාගත ගනුදෙනුකරුවන් සමඟ ව්යාපාර සම්බන්ධ කිරීමට, සන්නාම පිළිබඳ දැනුවත්භාවය ගොඩනඟා ගැනීමට, වෙබ් අඩවි ගමනාගමනය වැඩි කිරීමට, මඟ පෙන්වීම් උත්පාදනය කිරීමට සහ අවසානයේ විකුණුම් සහ ආදායම වැඩි කිරීමට අන්තර්ජාලයේ සහ ඩිජිටල් උපාංගවල බලය උත්තේජනය කරයි. එයට ඇතුළුව නමුත් ඒවාට සීමා නොවී බහු මාර්ගගත වේදිකා සහ නාලිකා භාවිතා කිරීම ඇතුළත් වේ:
සෙවුම් යන්ත්ර ප්රශස්තකරණය (SEO): ඓන්ද්රීයව සෙවුම් යන්ත්ර ප්රතිඵල පිටු වල ඉහළ ශ්රේණිගත කිරීම සඳහා වෙබ් අඩවි ප්රශස්ත කිරීම, එමගින් දෘශ්යතාව සහ කාබනික ගමනාගමනය වැඩි කිරීම.
සෙවුම් යන්ත්ර අලෙවිකරණය (SEM): ගූගල් වැනි සෙවුම් යන්ත්රවල ගෙවන වෙළඳ ප්රචාරණ ව්යාපාර ක්රියාත්මක කිරීම, එහිදී ව්යාපාර සෙවුම් ප්රතිඵල සමඟින් ඔවුන්ගේ දැන්වීම් ප්රදර්ශනය කිරීමට මූලපදවලට ලංසු තබනවා.
සමාජ මාධ්ය අලෙවිකරණය: අන්තර්ගතය, වෙළඳ දැන්වීම් සහ ප්රජා කළමනාකරණය හරහා ඉලක්කගත ප්රේක්ෂකයින් වෙත ළඟා වීමට සහ ඔවුන් සමඟ සම්බන්ධ වීමට සමාජ මාධ්ය වේදිකා (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn වැනි) භාවිතා කිරීම.
අන්තර්ගත අලෙවිකරණය: පැහැදිලිව අර්ථ දක්වා ඇති ප්රේක්ෂකයින් ආකර්ෂණය කර ගැනීමට සහ රඳවා ගැනීමට වටිනා, අදාළ සහ ස්ථාවර අන්තර්ගතයන් නිර්මාණය කිරීම සහ බෙදා හැරීම. මෙයට බ්ලොග් සටහන්, ලිපි, වීඩියෝ, තොරතුරු ග්රැෆික්ස් සහ තවත් දේ ඇතුළත් විය හැක.
විද්යුත් තැපැල් අලෙවිකරණය: තම සම්බන්ධතා තොරතුරු කැමැත්තෙන් සපයා ඇති ග්රාහකයින්ට ඉලක්කගත පණිවිඩ, පුවත් පත්රිකා, ප්රවර්ධන සහ යාවත්කාලීන යැවීමට විද්යුත් තැපෑල භාවිතා කිරීම.
Influencer Marketing: ඔවුන්ගේ අනුගාමිකයින්ට නිෂ්පාදන හෝ සේවා ප්රවර්ධනය කිරීම සඳහා ජනප්රිය සමාජ මාධ්ය බලපෑම් කරන්නන් හෝ අන්තර්ගත නිර්මාණකරුවන් සමඟ සහයෝගයෙන් කටයුතු කිරීම.
අනුබද්ධ අලෙවිකරණය: ගමනාගමනය ධාවනය කිරීම හෝ ඔවුන්ගේ අලෙවිකරණ උත්සාහයන් තුළින් විකුණුම් උත්පාදනය කිරීම සඳහා කොමිස් මුදලක් උපයන අනුබද්ධ සමාගම් සමඟ හවුල් වීම.
ප්රචාරණ ප්රචාරණය: සන්නාම නිරාවරණය උත්පාදනය කිරීමට සහ දැන්වීම්කරුගේ වෙබ් අඩවියට අමුත්තන් ආකර්ෂණය කර ගැනීමට තෙවන පාර්ශවීය වෙබ් අඩවිවල චිත්රක හෝ බැනර් දැන්වීම් තැබීම.
ජංගම අලෙවිකරණය: SMS අලෙවිකරණය, යෙදුම තුළ ප්රචාරණය, ජංගම-ප්රශස්ත වෙබ් අඩවි සහ ස්ථාන පදනම් කරගත් අලෙවිකරණය හරහා ජංගම උපාංග භාවිතා කරන්නන් ඉලක්ක කිරීම.
වීඩියෝ අලෙවිකරණය: ප්රේක්ෂකයින් සමඟ සම්බන්ධ වීමට සහ පණිවිඩ ඵලදායී ලෙස ප්රකාශ කිරීමට YouTube හෝ සමාජ මාධ්ය නාලිකා වැනි වේදිකා හරහා වීඩියෝ අන්තර්ගතයන් නිර්මාණය කිරීම සහ බෙදා හැරීම.
ඩිජිටල් අලෙවිකරණය ව්යාපාරවලට ගෝලීය ප්රේක්ෂකයින් වෙත ළඟා වීමට, තත්ය කාලීනව ප්රචාරක කාර්ය සාධනය මැනීමට සහ නිරීක්ෂණය කිරීමට, නිශ්චිත ජනවිකාස ඉලක්ක කිරීමට, අලෙවිකරණ පණිවිඩ පුද්ගලීකරණය කිරීමට සහ දත්ත සහ තීක්ෂ්ණ බුද්ධිය මත පදනම්ව උපාය මාර්ග සකස් කිරීමට ඉඩ සලසයි. ඩිජිටල් තාක්ෂණයන් පුලුල් ලෙස භාවිතා කිරීම සහ මිනිසුන්ගේ එදිනෙදා ජීවිතයේදී අන්තර්ජාලය මත වැඩි විශ්වාසය තැබීම හේතුවෙන් එය නවීන අලෙවිකරණ ප්රයත්නවල අනිවාර්ය අංගයක් බවට පත්ව ඇත.
Recent Posts
Facebook marketing course
Facebook marketing course Facebook අලෙවිකරණය යනු ඉලක්කගත ප්රේක්ෂකයින්…
Instagram marketing course
Instagram marketing course Instagram අලෙවිකරණය යනු Instagram සමාජ…